Цей Веб-сайт використовує файли cookie для збереження інформації на Вашому комп’ютері. Деякі з цих файлів cookie є необхідними для того, щоб Веб-сайт працював, інші допомагають нам покращити Ваш досвід
користування Веб-сайтом, а є й такі, що можуть використовуватися з метою
реклами (цільові/маркетингові файли cookie). Продовжуючи користуватися
цим сайтом Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.
Питання-відповіді
Який графік роботи
Графік оформлення замовлень та видачі товару способом «Самовивіз» з понеділка по п’ятницю 08:30 - 17:30 год. Субота та неділя – вихідні дні.
Як можна оплатити своє замовлення?
1.Безготівкова форма оплати — банківський переказ. При безготівковій формі оплати, доставка замовленого Товару здійснюється після надходження коштів на банківський рахунок Продавця.
2.Оплата товару у відділеннях служб доставки «Нова пошта», «Укрпошта» здійснюється у відповідності до їх вимог..
Скільки днів товар може знаходитись на відділенні пошти?
У відділенні «Нова Пошта» Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися не більше 7-ми робочих днів, по закінченню цього терміну, буде повернуто Продавцю.
У відділенні «Укрпошти» термін безкоштовного зберігання становить 7 календарних днів.
Як змінити замовлення?
Змінити замовлення Ви можете зателефонувавши за номером +38 095 350 30 50 або написати на пошту info@technok.ua.
Чи є можливість замовити іграшки з доставкою в інші країни?
Фізичні особи, які уклали з Виробником публічний договір, можуть придбати товари ТМ "ТехноК" перебуваючи тільки на території України.
Чи є у вас документи, що підтверджують якість продукції?
Так, всі іграшки перевіряються у лабораторіях України та Європи. Дослідження та випробування проводяться в авторитетній організації TÜV. Якщо Ви хочете отримати копію сертифікату, напишіть про це у коментарях до замовлення або на пошту info@technok.ua.