Цей Веб-сайт використовує файли cookie для збереження інформації на Вашому комп’ютері. Деякі з цих файлів cookie є необхідними для того, щоб Веб-сайт працював, інші допомагають нам покращити Ваш досвід
користування Веб-сайтом, а є й такі, що можуть використовуватися з метою
реклами (цільові/маркетингові файли cookie). Продовжуючи користуватися
цим сайтом Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.
Питання-відповіді
Який графік роботи магазину?
Графік оформлення замовлень та видачі товару способом «Самовивіз» з понеділка по п’ятницю 09:00 - 17:30 год. Субота та неділя – вихідні дні.
Як можна оплатити своє замовлення?
В інтернет-магазині діють такі форми оплати:
1. Безготівкова форма оплати — банківський переказ. При безготівковій формі оплати, відправка замовленого Товару здійснюється після надходження коштів на розрахунковий рахунок Продавця.
2. Оплата готівкою при отриманні товару у відділеннях служб доставки «Нова Пошта», «Укрпошта».
Скільки днів товар може знаходитись на відділенні пошти?
У відділенні «Нова Пошта» Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися не більше 5-ти робочих днів, по закінченню цього терміну, буде повернуто Продавцю.
У відділенні «Укрпошти» термін безкоштовного зберігання становить 7 календарних днів.
Як використати промокод?
Промокод необхідно ввести під час оформлення замовлення у корзині в спеціальному розділі «Введіть промокод».
Як змінити замовлення?
Змінити замовлення Ви можете зателефонувавши за номером +38 095 350 30 50 або написати на пошту info@technok.ua.
Чи є можливість замовити іграшки з доставкою в інші країни?
Інтернет-магазин technok.ua працює тільки на території України.
Чи є у вас документи, що підтверджують якість продукції?
Так, всі іграшки перевіряються у лабораторіях України та Європи. Дослідження та випробування проводяться в авторитетній організації TÜV. Якщо Ви хочете отримати копію сертифікату, напишіть про це у коментарях до замовлення або на пошту info@technok.ua.