Питання-відповіді

Який графік роботи магазину?
Графік оформлення замовлень та видачі товару способом «Самовивіз» з понеділка по п’ятницю  09:00 - 17:00 год.  Субота та неділя – вихідні дні.

Як можна оплатити своє замовлення?
В інтернет-магазині діють такі форми оплати:
1. Безготівкова форма оплати — банківський переказ. При безготівковій формі оплати, відправка замовленого Товару здійснюється після надходження коштів на розрахунковий рахунок Продавця.
2. Оплата готівкою при отриманні товару у відділеннях служб доставки «Нова Пошта», «Укрпошта».

Скільки днів товар може знаходитись на відділенні пошти?
У відділенні «Нова Пошта» Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися не більше 5-ти робочих днів, по закінченню цього терміну, буде повернуто Продавцю.
У відділенні «Укрпошти»  термін безкоштовного зберігання становить 7 календарних днів.

Як використати промокод?
Промокод необхідно ввести під час оформлення замовлення  у корзині в спеціальному розділі «Введіть промокод».

Як змінити замовлення?

Змінити замовлення Ви можете зателефонувавши за номером +38 095 350 30 50 або написати на пошту info@technok.ua.

Чи є можливість замовити іграшки з доставкою в інші країни?
Інтернет-магазин technok.ua працює тільки на території України.

Чи є у вас документи, що підтверджують якість продукції?
Так, всі іграшки перевіряються у лабораторіях України та Європи. Дослідження та випробування проводяться в авторитетній організації TÜV. Якщо Ви хочете отримати копію сертифікату, напишіть про це у коментарях до замовлення або на пошту info@technok.ua.


0

Цей Веб-сайт використовує файли cookie  для збереження інформації на Вашому комп’ютері.  Деякі з  цих файлів cookie є необхідними для того, щоб Веб-сайт працював, інші допомагають нам покращити Ваш досвід користування Веб-сайтом, а є й такі, що можуть використовуватися з метою реклами (цільові/маркетингові файли cookie). Продовжуючи користуватися цим сайтом Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.