+38 095 350 30 50

Питання-відповіді

Який графік роботи
Графік оформлення замовлень та видачі товару способом «Самовивіз» з понеділка по п’ятницю  08:30 - 17:30 год.  Субота та неділя – вихідні дні.

Як можна оплатити своє замовлення?

1.Безготівкова форма оплати — банківський переказ. При безготівковій формі оплати, доставка замовленого Товару здійснюється після надходження коштів на банківський рахунок Продавця.

2.Оплата  товару у відділеннях служб доставки «Нова пошта», «Укрпошта» здійснюється у відповідності до  їх вимог..

Скільки днів товар може знаходитись на відділенні пошти?
У відділенні «Нова Пошта» Ваше замовлення буде безкоштовно зберігатися не більше 7-ми робочих днів, по закінченню цього терміну, буде повернуто Продавцю.
У відділенні «Укрпошти»  термін безкоштовного зберігання становить 7 календарних днів.


Як змінити замовлення?

Змінити замовлення Ви можете зателефонувавши за номером +38 095 350 30 50 або написати на пошту info@technok.ua.

Чи є можливість замовити іграшки з доставкою в інші країни?
Фізичні особи, які уклали з  Виробником публічний договір, можуть придбати товари ТМ "ТехноК" перебуваючи тільки на  території України.

Чи є у вас документи, що підтверджують якість продукції?
Так, всі іграшки перевіряються у лабораторіях України та Європи. Дослідження та випробування проводяться в авторитетній організації TÜV. Якщо Ви хочете отримати копію сертифікату, напишіть про це у коментарях до замовлення або на пошту info@technok.ua.


0

Цей Веб-сайт використовує файли cookie  для збереження інформації на Вашому комп’ютері.  Деякі з  цих файлів cookie є необхідними для того, щоб Веб-сайт працював, інші допомагають нам покращити Ваш досвід користування Веб-сайтом, а є й такі, що можуть використовуватися з метою реклами (цільові/маркетингові файли cookie). Продовжуючи користуватися цим сайтом Ви погоджуєтеся на використання нами файлів cookie.